انواع ماشین لباسشویی را بشناسید



با پیشرفت تکنولوژی انواع ماشین لباسشویی تولید شده و در بازار موجود است. همه ماشین لباسشویی ها عملکرد متفاوتی دارند، اما برخی از آنها ویژگی های یکسانی دارند. به طور کلی انواع ماشین لباسشویی به ماشین لباسشویی درب جلو، ماشین لباسشویی با درب از بالا، ماشین لباسشویی دوقلو، ماشین لباسشویی سطلی، ماشین لباسشویی جیبی، ماشین لباسشویی دو درب، ماشین لباسشویی قابل حمل و غیره تقسیم می شود که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد. مورد بحث قرار گرفت. این مقاله را از سایت برفاب ارائه می کنیم.

یک نوع ماشین لباسشویی

اگر می خواهید ماشین لباسشویی بخرید اما نمی دانید کدام نوع ماشین لباسشویی را بخرید، اطلاعات خوبی در این قسمت پیدا خواهید کرد.

ماشین لباسشویی جلوی در

این نوع ماشین لباسشویی در حال حاضر در اکثر خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد زیرا استفاده از آن بسیار آسان است و دارای ویژگی های زیادی است. این ماشین لباسشویی مقدار آب محدودی دارد و برای شستن لباس ها از روش بالا و پایین استفاده می کند. هنگامی که محفظه داخلی با آب پر شد و مایع پاک کننده با آب مخلوط شد، فرآیند شستشو شروع شده و پس از چند دقیقه پایان می یابد. این ماشین لباسشویی حداکثر کارایی مواد شوینده را دارد و کف کمتری تولید می کند. برای تعمیرات لباسشویی بوش با خدمات بوش تماس بگیرید.


ماشین لباسشویی های درب جلو به دلیل عملکرد و ویژگی هایی که دارند نسبت به سایر ماشین های لباسشویی ارزان تر هستند. یکی از ویژگی های ماشین لباسشویی درب جلو، شستشوی لباس ها با حداقل رطوبت در چرخه، کاهش زمان خشک شدن و مصرف کم انرژی است. همچنین این ماشین لباسشویی ها هنگام شستن لباس ها صدای کمتری تولید می کنند که مشتریان بیشتری را جذب می کند. یکی از نکات جالب در مورد این ماشین لباسشویی ها این است که می توانید از فضای روی آنها به خوبی استفاده کنید و چیزهای دیگری را روی آنها قرار دهید. ظرفیت این ماشین ها از 4 تا 24 کیلوگرم متغیر است که البته می توانید در راهنمای خرید ماشین لباسشویی ما در این مورد بیشتر بخوانید.

ماشین لباسشویی با درب بالا

ماشین‌های لباسشویی درب بالا به دلیل داشتن مخزن آب زیادی مصرف می‌کنند، اما ماشین‌های لباسشویی تمام اتوماتیک بسیار ارزان‌تر هستند. ماشین‌های لباسشویی با درب بالا، لباس‌ها را در چرخه چرخش می‌شویند و مواد شوینده، آب و لباس‌ها را همزمان با هم مخلوط می‌کنند. جابجایی این ماشین لباسشویی بسیار آسان است و فضای کمتری را اشغال می کند. یکی از ویژگی های این ماشین لباسشویی مینی واش است که لباس ها را خیلی سطحی و سریع تمیز می کند.

یکی از معایب این مدل حالت شستشوی محدود است که باعث کاهش استفاده از آن می شود. انواع ماشین لباسشویی درب از بالا دارای ظرفیت 3 تا 7 کیلوگرم می باشد که برای شستشوی 2 تا 3 نفر کافی است. این ماشین لباسشویی در هنگام شستشو صدا و لرزش زیادی ایجاد می کند.

ماشین لباسشویی دوقلو

ماشین‌های لباسشویی دوتایی به 3 دسته تقسیم می‌شوند که یکی درب دوتایی در بالا، دیگری درب دوتایی از جلو و آخری درب دوگانه در بالا و درب دیگری از جلو. این ماشین لباسشویی ها ظرفیت بسیار بالایی دارند و برای خانواده های پرجمعیت کاربرد دارند. در برخی از آنها یکی از درها برای خشک کردن و دیگری برای نظافت و در مدل های دیگر هر دو درب برای نظافت می باشد. قیمت این مدل از ماشین لباسشویی ها بالاتر از ماشین لباسشویی های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک است، بنابراین اگر تنها زندگی می کنید، خرید ماشین لباسشویی اتوماتیک را به شما توصیه می کنیم.

ماشین لباسشویی و سطل

در ابتدا باید به شما بگوییم که قیمت این نوع ماشین لباسشویی نسبت به ماشین لباسشویی اتوماتیک کمتر است و انرژی کمتری مصرف می کند. یکی از معایب این ماشین لباسشویی این است که بارگیری و درآوردن لباس ها دشوار است. این ماشین لباسشویی قیمت کمتری نسبت به ماشین لباسشویی های جلو، دو نفره و دو نفره دارد و برای 2 تا 4 نفر مناسب است. این ماشین لباسشویی ها ظرفیتی در حدود 4.5 تا 20 کیلوگرم دارند. اگر از نظر فضا و محیط مشکل دارید این ماشین لباسشویی بهترین گزینه برای شماست. ماشین لباسشویی اغلب فضای زیادی را اشغال می کند.

جیب لباسشویی

تکنولوژی آنقدر پیشرفت کرده است که می توانید ماشین لباسشویی را در جیب خود حمل کنید، ماشین لباسشویی جیبی یک نوع ماشین لباسشویی بسیار کوچک است که ما در خانه داریم که می توان از آن برای شستن هر نوع لباسی استفاده کرد. این ماشین لباسشویی ها دارای محفظه ای برای نگهداری مواد شوینده هستند و برای سفرهای کوتاه بسیار مفید هستند. همانطور که از نام این ماشین لباسشویی پیداست در جیب و کیف شما جا می شود و می توانید در هر زمان از آن استفاده کنید. این ماشین لباسشویی با باتری کار می کند و با فشار یک دکمه شروع به کار می کند و می تواند هر لکه ای را با مواد شوینده پاک کند.

ماشین لباسشویی دو در

ماشین لباسشویی دو درب کاربردهای زیادی دارد. یکی از عادات آنها این است که هنگام شستن لباس می توانید یک چیز دیگر اضافه کنید. به عنوان مثال، تصور کنید که تمام لباس های خود را داخل دستگاه گذاشته و آن را روشن کرده اید، اما به یاد داشته باشید که فقط یک چیز باقی مانده است. در این صورت می توانید با استفاده از در دوم به راحتی لباس های باقی مانده را به لباسشویی اضافه کنید. قیمت این ماشین لباسشویی بسیار مناسب است و مصرف آب بسیار کمی دارد. ظرفیت این ماشین ها اغلب بین 4 تا 18 کیلوگرم است.

ماشین لباسشویی قابل حمل

در بین انواع ماشین لباسشویی، نوع پرتابل آن قیمت مقرون به صرفه ای دارد و مناسب افرادی است که خانه اجاره می کنند و یا در کابین یا کابین زندگی می کنند. برخی از این ماشین لباسشویی ها دارای باتری هستند و می توانید در سفر از آنها استفاده کنید. برای شارژ باتری کافی است آن را به برق وصل کنید و در صورت شارژ بودن باتری به سادگی از برق استفاده کنید. ظرفیت این ماشین لباسشویی ها از 2 تا 10 کیلوگرم متغیر است و برای خانواده های 2 تا 3 نفره مناسب است.

نکته ای که در استفاده از این ماشین لباسشویی باید به آن توجه کرد این است که برای فعال شدن آن باید به پایداری و تعادل ماشین لباسشویی توجه کنید. برخی از ماشین های لباسشویی قابل حمل نیازی به بالانس ندارند به همین دلیل به آن ها بالانس آزاد می گویند. نحوه کار این ماشین لباسشویی به این صورت است که لباس ها را از درب بالایی می گذراند و ماشین لباسشویی را به برق وصل می کند. مواد شوینده را در قسمت مورد نظر بریزید و بقیه را در ماشین لباسشویی بگذارید

ماشین لباسشویی و خشک کن

ماشین لباسشویی و خشک کن اغلب با هم ترکیب نمی شوند، به این معنی که این دو ماشین به طور جداگانه تولید و به بازار عرضه می شوند. امروزه برندهایی که وظیفه آنها تولید لوازم خانگی است سعی می کنند فناوری ها را با یکدیگر ادغام کنند و نتیجه آن ترکیبی از خشک کن و ماشین لباسشویی است. خشک کن و ماشین لباسشویی ترکیب بسیار هوشمندی هستند که یکی از زمینه های استفاده آنها خشک کردن لباس بعد از شستشو و استفاده است.

این ماشین لباسشویی بسیار مقرون به صرفه و مناسب افرادی است که همیشه عجله دارند و به لباس های تمیز و اتو شده نیاز دارند زیرا می توانند لباس ها را به سرعت شستشو و ارسال کنند. عیب این ماشین لباسشویی این است که برق زیادی مصرف می کند زیرا یک طرف آن ماشین لباسشویی و طرف دیگر آن خشک کن است.

ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک.

بین ماشین لباسشویی های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تفاوت وجود دارد. یکی از این تفاوت ها این است که ماشین های لباسشویی اتوماتیک تنظیمات شستشوی بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند. مثلا می خواهید پارچه خاصی را بشویید. ماشین های لباسشویی اتوماتیک به شما این امکان را می دهند که هر ماده ای را بشویید. اما می توانید تعداد محدودی پارچه را در ماشین لباسشویی های نیمه اتوماتیک بشویید. یکی دیگر از تفاوت های این ماشین لباسشویی ها اندازه آنهاست. ماشین لباسشویی های اتوماتیک معمولا کوچکتر از ماشین لباسشویی های نیمه اتوماتیک هستند.

یکی دیگر از تفاوت های این ماشین لباسشویی ها هزینه و مصرف انرژی آنهاست. ماشین‌های لباسشویی نیمه اتوماتیک ارزان‌تر از سایر ماشین‌های لباسشویی اتوماتیک هستند، اما انرژی بیشتری برای شستن لباس‌ها مصرف می‌کنند که در صورت شستن مکرر لباس‌ها می‌تواند منجر به افزایش قبض برق شود. اما ماشین لباسشویی های اتوماتیک اینطور نیستند، انرژی بسیار کمی برای شستشو مصرف می کنند. به طور کلی اگر زیاد لباس می شویید، خرید ماشین لباسشویی اتوماتیک را به شما توصیه می کنیم.


[ بازدید : 11385 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 7 بهمن 1402 ] [ 11:42 ] [ jolfa20 ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر